marți, 15 mai 2012

Sa fim "fashion"!-partea a doua.

Cum in fiecare zi am deosebita ocazie sa trec pe langa diverse scoli generale si licee, incep sa imi intaresc convingerea ca pentru multe dintre fetele si multi dintre baieti scopul scolii a fost schimbat cu mult timp in urma.
Nu mai se merge la scoala sa se acumuleze cunostinte, informatii noi-ca pentru asta se numeste "Scoala"-, acum se merge sa se fumeze la fiecare colt al scolii, sa se etaleze fiecare achizite noua, sa se defileze pe tocuri caat mai inalte(chiar astazi o domnisoara se chinuia sa ajunga la timp la ora, cocotata fiind pe tocuri si machiata cat mai nenatural posibil) si exemplele ar putea continua.
Nu ca eu as fi prea departe de aceasta generatie, insa ma bucur ca "pe vremea mea" lucrurile stateau altfel. Chiar ma bucur! :)

2 comentarii:

  1. "si pe vremea mea" era altfel, dar si atunci se fuma pe rupte, ce era bine atunci era ca, fetele nu se incarcau cu atata machiaj, nu existau atatia termeni noi gen emo/hipster, si parca si respectul fata de profesori era mai mare ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... Nu spun ca acum cativa ani absolut totul era roz, dar cu siguranta lucrurile stateau altfel.

    RăspundețiȘtergere