duminică, 6 mai 2012

Ce poate fi mai frumos decat o seara de sambata petrecuta in numele muzicii bune?

Destul de greu convinsa sa ies seara trecuta pentru ca pur si simplu "nu am chef", am mers totusi sa vad Publika live la Music Club. Desi poate sceptica initial, am ajuns si am asteptat cuminte sa vina band-ul si sa inceapa petrecerea cu toate ca muzica era deja in difuzoare si ma simteam pe "teritoriul" meu. Pentru ca da, muzica de aici nu se rezuma doar la "ingeri rupti", "fete misterioase" si altele. Aici muzica trece de granitele pe care clubbing-ul le-a stabilit, si se asculta muzica adevarata, incluzand rock, classic rock, pop si altele. In sfarsit au ajuns si baietii, si din momentul in care au urcat pe scena tot clubul era in picioare. S-au cantat melodii atat din repertoriul trupei, cat si cover-uri ale unor melodii faimoase.
Desi ii stiam oarecum pe baietii de la Publika, aseara m-au convins. Si-au mai castigat un fan, cu siguranta. Printre lucrurile care m-au convins la ei se numara: o voce extraordinara, band excelent, sonorizare buna, atmosfera, diversitate in melodii si lista ar putea continua.
Asa ca platind doar 15 lei intrarea puteti petrece o seara putin spus frumoasa si va recomand din toata inima sa mergeti acolo, nu doar la Publika, ci si la celelalte trupe, se merita! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu