sâmbătă, 19 mai 2012

Eu vreau soare!

Niciodata, de cand ma stiu, nu mi-a placut ploaia care dureaza mai mult de o ora, maxim.
Imi plac zilele cu soare, dar nu cele caniculare. Ador sa ma trezesc cu un soare puternic ce imi bate in geam decat sa ma trezesc cu picaturi de ploaie atat de enervante, la ora 7 cand somnul este atat de "dulce".
Prefer caldura cu siguranta in defavoarea frigului. Desi, nici prea multa caldura sa nu fie. O caldura de aprilie. Aprilie cel din copilaria mea, nu cel cu 30 de grade.
Si acum, daca ne gandim putin, cine ar prefera statul in casa in locul unei plimbari, unei zile de plaja? :D
Atmosfera asta bacoviana (cum obisnuia sa spuna o profesoara de limba romana) reprezinta scenariul cel mai urat posibil pentru un final de saptamana, eu vreau soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu