joi, 3 mai 2012

"Povestile unei inimi"-Diana-Florina Cosmin

In primul rand as vrea sa vorbesc despre ultima carte pe care am cumparat-o si care m-a impresionat in cel mai placut mod. Se numeste "Povestile unei inimi" si este scrisa de Diana-Florina Cosmin. Pot spune ca am citit pentru prima oara pasaje din carte si am aflat de Diana din revista Cosmopolitan, unde are o rubrica in fiecare luna. Pagina de luna trecuta m-a convins sa cumpar cartea si imediat ce am citit in revista, am facut si comanda online la editura. Au fost foarte rapizi, asa ca in 3 zile am avut cartea si totul era gata sa ma pun pe citit. Si nu, nu trebuie sa va lasati inselati de titlul cartii care mentioneaza si "lectii de viata si de iubire pentru fetele single". Sunt lectii de viata, trairi ale autoarei in care va veti regasi cu siguranta, daca nu in toate, in majoritatea sigur.
De asemenea, pot spune ca va crea dependenta, mie mi s-a intamplat. As fi citit intruna, de cand ma trezeam pana cand Mos Ene isi facea aparitia! Un alt lucru curios este ca am vrut sa notez diverse citate care m-au impresionat cel mai mult, insa daca ar fi dupa mine si dupa ce m-a impresionat cel mai mult ar trebui sa imi "notez" toata cartea! :D
Cartea beneficiaza si de o pagina proprie pe facebook, unde autoarea posteaza multe lucruri interesante dar si evenimente, stiri ce au legatura cu minunatele povesti. Acesta este linkul: http://www.facebook.com/povestileuneiinimi.
Si nu in ultimul rand, vreau sa o recomand tuturor din tot sufletul, asigurandu-va ca o veti mai citi,macar o data! :)
Iata si o imagine cu micuta "minune" despre care va vorbeam! Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu