luni, 17 decembrie 2012

Se poate şi mai frumos?

Ceea ce mi se întâmplă în ultima vreme e destul de ciudat. Ciudat de frumos. Zic ,,ciudat" pentru că nu credeam că poţi cunoaşte, într-un timp atât de scurt, atât de mulţi oameni frumoşi, oameni care să îţi înţeleagă pasiunile şi cu care să te simţi atât de bine, deşi îi cunoşti doar de câteva ore. Şi asta nu face decât să mă facă fericită şi să îmi pună un zâmbet maare de tot pe faţă.

Şi fiindcă nu am mai scris de câteva zile, trebuie să povestim puţin, nu? :)

Buuun! Să o luăm cu începutul, cu ce am mai făcut eu zilele astea.

Vineri seara, a avut loc evenimentul de lansare Redd's Winter Collection, la Luna Cafe&Bistro, unde, împreună cu alte bloggeriţe drăguţe, am fost primele care am descoperit şi admirat colecţia de accesorii create de Josephine, o colecţie inspirată de gustul şi explozia de culoare a Redd's Cranberry. A fost un eveniment foarte reuşit şi organizat, într-o atmosferă cel puţin perfectă, unde am asistat la o prezentare foarte interesantă despre această minunată artă a accesoriilor preţioase, iar Josephine ne-a vorbit şi ea despre aceste bijuterii speciale pe care le-a creat şi de care ne-am îndrăgostit cu toatele! Şi, evident, am socializat, am cunoscut oameni noi şi interesanţi, pe care sunt nerăbdătoare să-i revăd!
 Pe lângă toate astea, trebuie să spun că sunt şi eu una din câştigătoarele unei perechi de cercei superbi din noua colecţie; cerceii sunt din argint şi cu cristale Swarovski, nişte bijuterii simple, dar de efect, pe care eu le voi purta cu mare drag pentru că sunt mândră de ei! Mulţumesc încă o dată, Anne pentru că ai ales ca şi eu să fiu una din câştigătoare şi mă bucur tare mult că te-am cunoscut! Sper să mai existe multe astfel de ieşiri!



Sâmbătă, a fost zi The Art of DAR, mai exact un eveniment foarte simpatic, ce a avut loc la Teatrul Evreiesc de Stat şi care a însemnat:
-,,Jocul Regilor", o piesă excepţională, o tragi-comedie ce surprinde povestea unui triunghi amoros format din doi bărbaţi şi o femeie, partea feiminină a piesei fiind interpretată magistral de actriţa Maia Morgerstern, aşa cum ne-a obişnuit;
-o prezentare a produsului exclusivist şi oferirea câte unui borcan fiecărui spectator cu gemurile sau mierea aceea minunată;
-am cunoscut-o pe Maia Morgerstern, yeyyyy! Fascinantă femeie, pe bune!;
-şi, în final, seara s-a încheiat cu o cină la un restaurant din apropierea teatrului, unde am fost înconjurată numai de ardeleni mândri şi frumoşi, alături de care am petrecut o seară minunată, plină de voie bună şi de bancuri cu sutele, zise de un maestru al lor! M-am simţit extraordinar între ei, deşi eram cea mai mică, un fel de Prâslea contemporan! :))

Mai jos este e o fotografie de la finalul piesei, când aplauzele nu conteneau, pe bună dreptate!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu