vineri, 14 decembrie 2012

Moşul ştie!

Pentru că am fost cuminte anul ăsta( sau aşa ştie Moşul :D) cadourile au început şi să vină. Sunt destul de norocoasă, nu-i aşa?

Primul cadou a venit săptămâna asta, pe la început, printr-un trimis al Moşului, şi anume Mihaela. S-a gândit astfel să îmi ofere, de Moş, cum a spus ea, un domeniu al meu şi numai al meu. Un domeniu .ro al meu, pe care să scriu cu la fel de mult drag şi, sper eu, cu şi mai mult spor şi inspiraţie. Ştia că îmi doresc foarte mult şi s-a gândit ea că am mai ,,crescut" şi eu şi am nevoie de ceva pe măsură.

Şi s-a gândit bine. Cine să mă înţeleagă mai bine, dacă nu un scorpion de-ai mei? :)

Deocamdată noul blog nu este gata şi voi mai scrie aici pentru câteva zile, dar, imediat ce va fi totul pus la punct, veţi afla!

Aşadar, să nu ne mai lungim prea mult, mulţumesc Mihaela Ivan şi ACIP HOSTING pentru primul meu cadou de Crăciun! Happy, happy!


2 comentarii: