vineri, 23 noiembrie 2012

Fără titlu. PRbeta e de ajuns :)

No, acum ştiu că ieri nu mi-am scris ,,tema", dar am revenit azi cu poveşti drăguţe, rezumăm într-un fel aceste două zile despre care nu am scris încă.
Luând-o cu începutul, adică ziua de ieri... Dacă aş spune că un zâmbet din ăla tâmp mi-a ţinut companie pentru tot restul zilei, chiar şi azi, ar fi oare suficient? Presupunând că răspunsul va fi şi nu, haideţi să vă povestesc.
Workshop-ul de ieri l-a adus în faţa noastră pe Răzvan Baciu şi a fost despre componenta video în online. Ni s-au dat ponturi tehnice foarte utile, pe care nu le ştiau toţi, am discutat despre diverse reclame, cum se fac, cum ar trebui să fie făcute, ce să facem şi ce să nu facem atunci când realizăm un video, despre alternativa video la postările clasice pe bloguri, de exemplu, au fost şi glume, desigur, dar şi multe altele.
La partea practică, am avut ca temă realizarea unui pitch în care încercam să promovăm noul serviciu lansat de Romtelecom, şi anume HBO GO. Cuvântul de bază a fost ,,creativitate". Şi, cum eu şi colegii mei drăguţi din echipă, ne-am pus cu toţii creieraşul la contribuţie, a ieşit ceva destul de fain, zicem noi! Pe lângă treaba pe care o aveam de făcut, s-a lăsat şi cu multă distracţie, scârţ, dar şi cu o maşină care se strică fix în mijlocul pădurii, ca să vezi ghinion! Bine că eram în zonă. În fine, o să vedeţi mai multe pe filmuleţ, atunci când îl voi avea.
Până una alta, să ajungem şi la ziua de azi. A venit să ne înveţe, tocmai de la Timişoara, Corina Săftescu. Doamne, cum a fost! Are un fel de a ne explica lucrurile într-o manieră aşa de clară, de parcă atunci când vorbeşte, ar picta şi tu chiar vezi ceea ce este discutat! Împărţind energie şi voie bună, a ţinut şi workshop-ul de azi, şi anume cel despre organizarea şi planificarea activităţii de comunicare online. Nu o să încep să detaliez aici ce am învăţat, asta a fost doar pentru noi, cei 15! Cam egoist, nu? :D
Bine, bine, bine! A fost un workshop tare interesant, de care m-am bucurat din plin şi de unde am încercat să ,,fur" tot. Ar fi şi păcat să nu facem asta!
S-au dus şi trei zile din PRbeta, am ajuns la jumătate. Au trecut aşa repede, că nici le-am simţit. Cum spunea azi o colegă, e ca şi cum am fi acolo de-o viaţă. E aşa de frumos să ai alături atâţia oameni care îţi împărtăşesc pasiunea şi care ştiu cât se poate investi în ea. Şi nu mă refer aici la resurse financiare, ci la timp, energie.
Şi în aşa de puţin timp am ajuns să îndrăgesc aşa de mult acest proiect, oamenii de acolo, activităţile pe care le avem, tot. Cu siguranţă că la final îmi va fi dor. Îmi va fi dor până şi de cele două ore cu scumpul şi prea-iubitul RATB pe care le fac până la ,,locul faptei". Deocamdată, însă, să vedem partea plină a paharului! A trecut jumătate, mai avem încă jumătate. Încă trei zile frumoase, productive, amuzante, de care mă voi bucura din plin!
Mai jos aveţi o poză cu aproape toţi studenţii PRbeta!






Mai multe poze puteţi vedea pe pagina de facebook PRbeta. De acolo este şi cea de mai sus. Seară frumoasă tuturor! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu