joi, 21 iunie 2012

Vara asta

Vara asta...vara asta mi-o dedic mie.
Vara asta citesc, citesc mult că şi aşa multe cărţi mă aşteaptă nerăbdătoare.
Vara asta sper să îmi pot duce la bun sfârşit proiectele, proiecte foarte importante ce au venit chiar la momentul potrivit în viaţa mea.
Vara asta cunosc oameni noi şi voi lega multe prietenii. Vara asta mi-o voi petrece numai alături de oameni care mă iubesc şi pentru care sentimentul este reciproc.
Vara asta vreau să văd locuri noi, frumoase. Să cunosc poveşti de viaţă, istorii întregi.
Vara asta vreau o televiziune fără acceaşi incredibilă şi extraordinară ştire pe toate posturile. De fapt, nu mă mai uit la tv.
Vara asta iubesc până când inima-mi va zice: Stop!
Vara asta învăţ multe despre viaţă şi voi trasa o linie clară între ,,prieteni" şi ,,cunoştinţe".
E adevărat că fiecare vară are câte o poveste. A mea va avea mai multe. Toate frumoase. Dar până să încep a le scrie pe fiecare în parte, ar fi cazul să mă trezesc puţin. Urmează încă o săptămână cu examene şi multe altele pe ,,to do list". :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu