miercuri, 12 decembrie 2012

Blugii bloggeristici

Zilele astea au fost unele mai speciale. De ce? Pentru că, după mult timp, am avut ocazia, destul de rară, de a sta acasă şi de a lenevi. Mai mult sau mai puţin. De a mă trezi la ore în care ceilalţi deja s-au săturat de muncă. Da, da! Un răsfăţ!
Am zis minunată, dar am uitat să precizez că a fost, într-adevăr, aşa doar în primele două zile. După aceste două zile, mi s-a confirmat, pentru a o mie cincizeci şi una oară, că stilul ăsta de viaţă nu-i pentru mine. Mie-mi trebuie activitate, îmi trebuie agitaţie. Am constatat că lucrez mult mai bine sub presiune, în caz contrar am tendinţa să devin puuuţin neproductivă..Doar puţin, promit! :D
Şi, stând eu aşa, (că doar am avut timp!) mă gândeam cum ar fi să fiu sunată şi să mi se spună că în zece minute trebuie să fiu gata pentru un eveniment din acelea simandicoase, cu ţinute care mai de care? Sau să mă sune prietena mea cea mai bună, care nu locuieşte în România şi pe care o văd foarte rar, să mă roage să ieşim? Sau să fie urgent să ajung la facultate? Sau, pur şi simplu, am chef de o plimbare sau merg la cumpărături! Cu ce m-aş îmbrăca? Ce-aş lua din dulap din prima, fără ezitare?
Şi mi-am răspuns fără a sta prea mult pe gânduri că aş apela cu încredere la blugi! Îi port de când mă ştiu, de când eram micuţă de tot! Am trecut prin toate etapele: fuste, blugi evazaţi, drepţi, conici, skinny, albaştri, negri, gri! Ba chiar şi costum! Ptii, ce mândră mai eram de el! :))
Pe lângă asta, o pereche de blugi bine aleasă poate fi prietenul cel mai bun al unei persoane căreia nu îi plac prea tare schimbările astea de ultim moment, în care tot programul( în cazul meu, de lenevit! ) ţi se dă peste cap.
Uite, de exemplu, cu perechea asta de blugi de pe superjeans.ro ai putea să faci mai multe ţinute fără prea mult efort!
Cu nişte tocuri, o cămaşă alba sau ivoire şi un ruj roşu, sau cu un tricou, sau cu o bluză dintr-un material natural, lejer şi balerini, sau cu un pulover mare şi călduros! Oricum ai face, ei sunt potriviţi pentru orice ocazie, cu orice i-ai accesoriza!

Eu, una, m-am îndrăgosit puţin de ei! Moşule? :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu